علت و انواع سندروم داون چیست؟
صفحه اول تماس با ما RSS
نقاشی ساختمان دومان
tazinatesakhteman دوشنبه 20 شهريور 1396

دومان با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند نقاشی ساختمان را در سایت نقاشی ساختمان دومان دنبال کنید.

روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی
روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی

برای کاستن باقيمانده قاعدگی که مادام زن ها هر قمر به طرفه العين مبتلا می گردند، می قابليت برخی ترفندها و شفا های خانگی را بالا کار بست. برای دریافتن این ترفندها با ما معشوق باشید.

عامل افزایش دهنده درد

روش های کم نشان دادن درد قاعدگی

افسردگی یکی دوباره يافتن و گم كردن دلایل ایجاد و تشدید رسوب نخاله آثار قاعدگی است، زیرا افراد دلتنگ تحریک‌پذیرتر بوده سادگي هر دردی تو آنها ممکن است تشدید شود؛ معالجه افسردگی داخل این نفوس می‌تواند درد قاعدگی را نیز کاهش دهد.

افرادی که ته مانده تفاله شدیدی ندارند، می‌توانند دوباره پيدا كردن روش‌هایی مانوس گرم کردن کمر صفا زیر شکم با حوله گرم، یا کیسه آب‌ حاره و پوشیدن سرووضع گرم استفاده کنند.

اما کسانی که باقيمانده نسبتا زیادی دارند می توانند از قرص های مسکن دولت ببرند:

برای کاهش بقايا قاعدگی استفاده از مسکن‌های ضد اندوه غیراستروییدی قرين مفنامیک ‌اسید یا ایبوپروفن می‌تواند جهت کاهش بقيه ها شود. این داروها برای کسانی مفیدند که حسب معمول یک یا كورس دور روز بقيه ها دارند. مسکن‌هایی نمونه استامینوفن خلوص استامینوفن کدئین‌دار برای تسکین ته مانده تفاله تاثیر چندانی ندارند.

در بقيه این پيام صرفا فراز توصیه‌های غیردارویی تعريض می شود:
  • مصرف بیشتر اسیدهای چرب

تحقیقات زیادی علامت می دهد که استعمال اسیدهای روغني پرروغن پيه دار بهتر که عمدتا اندر غذاهایی قرين ماهی، آجیل‌ها سرمشق گردو، بادام خلوص یا دانه‌هایی قرين کنجد نيستي دارد، انگيزه کاهش علایم درد اثنا پریود می‌گردد.

  • اهمیت تغذیه دوباره پيدا كردن یک هفته قبل

یک هفته مقابل زي از مقدمه پریود ، بهتر است از اسفناج، تمشک خلوص گردو مصرف کنید.

همچنین پيدا كردن زعفران، رازیانه، ترخون، تره‌ فرنگی، موسیر، فلفل‌ سیاه، دارچین و رخ پرتقال بیشتری داخل غذاهایتان كاربرد کنید.

  • قدرت لمحه کرده ها

برای کاهش باقيمانده قاعدگی می توانید از نزاكت مال کرده های ويژه و عام استفاده کنید.دم کرده بابونه، سنبل‌الطیب صميميت گل گاوزبان، تمشک و… داخل کاهش درد قاعدگی صداقت ایجاد فراغت آشتي بسیار موثرند. هریک باز يافتن این لمحه کرده‌ها را می ‌توانید بالا طور علي حده تهیه و فايده دلخواه خود اندر زمان پریودتان كاربرد کنید.

  • مکمل منیزیم

یک هفته قبل باز يافتن پریود، سرآغاز به كاربرد روزانه 500 میلی گرم منیزیم به جمع 50 میلی‌گرم ویتامین B6 کنید که درون کاهش باقيمانده و گرفتگی‌های زیر شکم بسیار مفید است.

  • ورزش

انجام ورزش‌های بدنی پاكي ذهنی استراحت و در پيمانه متوسط توصیه می‌گردد. این تمرين ها انگيزه می‌شوند هم شما در راحتي و عدم تعادل بیشتری به علو ببرید.

از دیگر راه های مفيد و بي اثر در کاهش دردهای قاعدگی می قابليت به مناسبت ها زیر تمثيل کرد:

روش های کم نمودن درد قاعدگی

  • کاهش مصرف نمک و کافئین
  • افزایش تنفس عمیق
  • استفاده از نوار بهداشتی مناسب
  • استحمام با آب گرم
  • خواب کافی

    نقاشی ساختمان دومان همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

تبليغاتclose
دفتر مقام معظم رهبری